15 Nisan 2010 Perşembe

anne...baba...ben sizi bekledim...

Dün akşam annemi çok özledim.telefon ettik anneannemle,ağladım ben,annem de üzüldü.yoldayım oğlum dedi ama ben dinlemedim sanırım yine ağladım...bu aralar çok nazlıyım,özellikle de anneme çok naz yapıyorum.çünkü onun işe gitmesine alışamadım hala çok özlüyorum annemi...annemi aradıktan biraz sonra babam geldi,galiba annem haber verdi ona. babamı görünce çok sevindim.annem gelene kadar oynadık babamla...sonra arabamızla annemi karşılamaya gittik..annemi görünce de çok sevindim.sarıldık öpüştük.beni çok özlemiş annem,ben ağlayınca çok üzülüyormuş öyle dedi.annem-babam-ben babama iğne yaptırmaya gittik.babam hasta beli ağrıyor,doktor amca iğne verdi..ama babam iğne olurken hiç ağlamıyor.çünkü babam büyük. annem de büyük ama babam dobacan(kocaman)!!! annemi de babamı da çok seviyorum. onlar da beni çok seviyor!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder