19 Nisan 2010 Pazartesi

haftasonum...

bu haftasonum güzel geçti. annem pazar günü işe gitmiyor. ama babam biraz gitti. sonra babam işten gelince birlikte gezmeye gittik. annem maaş aldığı için bana çanta alacaktık,Eren kardeşin çantası gibi. ama çanta kalmamıştı hiç.annem bana daha sonra alacak,söz verdi. Apdi dedemin bana hediye almak istediği kamyonu alacaktık ki tam ben çok güzel bir araba gördüm. onu almak istedim. kamyonu geri bıraktık ve arabayı aldık. arabam kırmızı,kornası da var.pedellarına ayaklarım tam yetişmiyor ama annemin yardımlarıyla sürebiliyorum..akşam Apdi dedemlere gittik annemle,ben ona teşekkür ettim hediye aldığı için...bir de babam bana çok parçası olan,ev ,tren,kamyon yapılan legolar aldı. arabamı ve legolarımı çok sevdim. akşam oynadım hep ,uyumak istemedim. gece uykumda "legolar beniim" diye sayıklıyormuşum ,akşam babama küçük parçaları vermek istememiştim de :)) arabamın resimlerini daha sonra koyacağız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder