26 Nisan 2010 Pazartesi

pazar günümüz...


bu haftasonum güzel geçti. c.tesi günü annemle vakit geçirdik. pazar sabahı erkenden uyandım ben(saat 07:00da),annemleri de uyutmadım.biraz oynadık beraber..sonra babam dedi ki hadi kahvaltıya gidelim..ben çok mutlu oldum,ilk defa kahvaltıya gidecektim dışarıya,nasıl birşey olduğunu merak ettim pek kahvaltı yaptığım söylenemese de:) annem de bu fikri pek beğendi hemen hazırladı beni :) köy kahvaltısı diye bişey varmış,oraya gittik.ben herzamanki gibi bişey yemedim,zaten pek keyfim de yoktu ,rahatsızdım biraz..ama hayvanat bahçesine gitme fikrini duyunca canlandım resmen :) babam bi ara vazgeçelim oğlum,hastasın dedi ama tutturdum gidelim gidelim diye.babam dedi ki "napacaksın oğlum hayvanat bahçesinde?"-" devekuşu görcem" dedim...çok hoşuna gitti babamla annemin.gittik...koskobacan balıklar gördüm..devekuşlarını da gördüm..maymunlar,köpekler,atlar,kuşlar,ayılar,kurtlar,züvafaaalar...birsürü hayvan vardı...koştum,coştum...dönüşte arabada sızdım yorgunluktan...çok güzel bir gündü...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder