26 Nisan 2010 Pazartesi

yaşasın annem işe gitmedi...

bu cumartesi annem işe gitmedi,izin almış.ama babam gitti öğleye kadar. annem beni optimuma götürdü gezmeye.orada oyun parkı varmış,ilk kez gittim ben o oyun parkına.birsürü çocuk vardı.çok sevdim ,oynadım istediğim kadar.merve ablamla rabiş ablam da vardı..onlar da kenarda oturup beni izlediler. annem resimlerimi de çekti..bir de annem bana şapka ve kıvaadat(kravat) aldı..iksini de kendim seçtim. galiba babam gibi ben de yeşil tonlarını seviyormuşum...babam işten dönerken bizi aldı ve evimize gittik.akşam annem beni banyo yaptırdı,nedense şu banyo olayını pek sevmiyorum,biraz ağlıyorum...akşam da erkenden uyudum baya bi yorulmuşum...annem işe gitmeyip benimle ilgilenince çok mutlu oluyorum...canım anneciim,canım babacııım sizi çok seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder