31 Mayıs 2010 Pazartesi

pazar günüm...

bu pazar sütkardeşim Muhammed Emir'lere gittik. çok büyük bahçeli bi evleri var..köpekleri var,kobacan büyük köpekler..tavuskuşu var..Emir kardeşimle çok güzel vakit geçirdik..saklambaç oynadık,çimleri biçtik çim biçme makinalarıyla,ama biraz ağırdı yoruldum..,Şevval abla da vardı,onun çamurdan pastalarına baktık,çilek topladık,kiraz topladık(tabii ben hiçbirinden yemedim herzamanki gibi),sallandık,bahçede koşup oynadık hep...haa bir de Cenk abinin motoruna bindik...ben görünce hemen binmek iztedim zaten,Emir de seviyormuş motora binmeyi,Cenk abi de bizi bindirdi,birdahaki sefere de gezdirecekmiş ,bakalım... yorucu ama eğlenceli bir gündü...dönüşte hemen uyuyakaldım arabada....annem mümkün olduğunca resim çekmeye çalıştı telefonuyla :)
Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder