17 Mayıs 2010 Pazartesi

yeni saçlarım...

saçlarımı kestirdik...bunlar da resimlerim...pazar günü annem beni kufaröre götürdü,orda bi abi saçlarımı kesti,saçlarım hep yerlere döküldü.ama güzel olayım diyeymiş...hiç ağlamadım çünkü ben güzel bi çocuyum,kobacan bi abi oldum...saçlarım güzel oldu ama yüzümde yaralar var,cumartesi günü akının bisikletinden düştüm,burnum kanadı,yüzüm soyuldu.annem de yoktu yanımda,ağladım biraz ama sonra geçti...annem de çok üzüldü,meve(merve) teyzem de...ağladılar hem de...doktora götürdüler annemle babam gelince beni ama doktor amca bişey olmamış dedi,iyiymişim. içleri rahat etti...düşmemi saymazsak bu haftasonum da güzel geçti...

4 yorum:

  1. aslan yiğenim zaten yakışıklıydi iyice yakışıklı olmuş bu yaz işiniz zor arzu abla ...

    YanıtlaSil
  2. yaz saçı.... hadı sıhhatler olsun...

    YanıtlaSil
  3. TEŞEKKÜR EDERİZ AKIN KARDEŞ :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederiz adem dayısı...işimiz zor olmaz benim oğlum çapkın değil ki :):)

    YanıtlaSil