28 Haziran 2010 Pazartesi

haftasonum...

bu haftasonum oldukça hareketli geçti...cumartesi annem işe gitmedi,babam da...sabah birlikte oynadık,sonra kahvaltıya gittik...orda bana balon hediye ettiler...ama dönüşte üzüldük anneannem telefon etti,hoca dedem hastaymış,hastaneden onu aldık birlikte dedemlere gittik. dedem bugün ameliyat olacak,ben o yüzden ablalarımla kalcam annem işteyken...cumartesi günü akşamüstü adem dayımın evinde boya yapılıyordu,oraya gittik..muhterem dayım bana da boya yapmayı öğretti,dön dön fırçayla duvarları boyadım biraz...sonra annemle parka gittik...
pazar günü evdeydik..annem temizlik yaptı,ben de ona yardım ettim halıları fırçaladım biraz :) öğlen bi ara ben uyurken semoş halam gelmiş,kapının sesine uyandım...halamı görünce "çok mutlu oldum" (aynen bu cümleyi kuruyor) ...halamla markete gittik,bana lokum aldı ,rüzgar gülü aldı...sonra hemen gitti,çok işi varmış,yine gelcekmiş...pazar akşamı da eralp abinin sünnet düğnüne gittik..orda palyaço abiler vardı,oyunlar oynattılar çocuklara,ama ben annemin kucağından izledim sadece...yine de güzeldi...ama öğlen uykumu alamadığım için çok yorgundum ve erkenden uyuyakaldım...
mutlu bir çocuk olayım diye annemle babam çok çabalıyor farkındayım,,mutlu ve sevgi dolu bir çocuğum,öyle diyor annem...herkesi de çok seviyorummmmm ....canım hoca dedeme bugünkü ameliyatında şifalar diliyorum..Allah onu iyileştirir inşallah...

haftasonuna dair yalnızca bu resimlerim var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder