10 Haziran 2010 Perşembe

kuşum ve balıyımla tanıştırayım :)

işte benim haha kuşum ve balıyım :) balıyımın bi yavrusu vardı ama o öldü :(
(ölen balık küçüktü bundan,asaf da onun yavrusu sanıyordu) balıyım yalnız kaldı şimdi yazık.....ama annem ona bi arkadaş alacakmış inşallah...onları seviyorum,onlarla konuşuyorum...
(sabah evden çıkarken,vedalaşıyor onlarla, diyor ki : ben akşam gelicem tamam mı haha kuş,sen burda dur,balıyım da burda dursun,yem verelim mi nne? baban verdi oğlum,çok yem verirsek bu da ölür,tamam ozman ben yarın veririm diyor...) oğlum kuşla balığının resmini çekeyim de bloguna koyalım mı dedim...hıı?? diyor..blog deyince :) bilgisayara resmini koycam oğlum dedim..tamam diyor,poz veriyor hemen :)
-bu resimler çekildiğinde saat gecenin 04.00 üydü ayrıca...asaf 02.30da uyandı,tutturdu anne lego yapalım diye.kalktık oturduk lego yaptık,top oynadık,araba sürdük,kuşla balığa baktık...tekrar yattığımızda saat 05.00 civarıydı ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder