30 Temmuz 2010 Cuma

Asaf Yiğit'ten güzellikler...

     -sabahları artık biz bırakıyoruz oğlumu anneannesine...babasıyla anlaşıyorlar,öne asaf oturacak anneanneye kadar,ben arkada oturcam:) büyümüş benim oğlum babasıyla önde oturuyor,arada bir de kornaya bastırıyor babası ,çok hoşuna gidiyor...yukarı ben çıkarıyorsam eğer babasına diyor ki: sakın annem gelmeden arabayı sürme tamam mı baba...hayırlı işler ...ince düşünceli oğlum benim...
     -geçenlerde diyorum ki; oğluummm,sen olmasan napardım ben ,çok yalnız kalırdım,çok üzülürdüm...şimdi ben oldum üzülmüyorsun demii? evet oğlum...ama anne üzülmezsin ki babam var,yalnız kalmazsın diyor bana :)
     -annemler halıları yıkadı tuğbaların orda,akşam asaf orda ben de gittim, çıkacağız tam eve gidiyoruz,anneannemin odasının halısını görmüş salonda, aaa büyükanneannemin halısııı,annee bunu da götürelim,büyükanneannemin halısı burda kalmasın diyor :) kızlara kızıyor,büyükanneannemin halısına basmayın diyor...acayip bi sevgisi var büyükanneannesine...maşallah...
     -babasının elinden tutmuş,kafayı kaldırmış yüzüne bakarak : baba sen ne kadar uzunsuuunnn diyor :):)
     -önceki akşam hakkı dedesi aramış,konuşmak istiyor,konuşmak istemedi,oğlum bak deden hasta olmuş hadi bi konuş dedim. tlf.u aldı,dedesi oğlum ben hasta oldum diyor,asaf da diyor ki : Hakkı dede Allah seni iyileştirir tamam,şimdi geçer :))
     -gece uyandı süt istiyor,oturmuş yatağa,anne yütfen süt ısıtır mısın,yütfen,yütfen? tamam oğlum,sen yat ben ısıtıp geleyim, yok ben de gelcem ,tamam gel hadi oğlum ,alıyorum kucağıma,o da biberonu eline alıyor gidiyoruz mutfağa...her gece bu böyle ...dün gece de mutfak balkonunun kapısı açık,süt ısınırken beklemeye dayanamıyor,yatıyor halının üstüne,rüzgar gelmiş kapıdan, anne şu kapıyı kapatır mısın,soğuk geliyor bana...
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder