21 Temmuz 2010 Çarşamba

günlerden pazar....

annem uzun bir süre sadece pazarları evde olacakmış,cumartesi izni olmayacakmış.izni kalmamış.bu aralar çok moralim bozuk,annem işe giderken hep huysuzlanıyorum,ağlıyorum...annem de çok üzülüyor,sonra o üzülünce ben de üzülüyorum,kıyamıyorum anneme...böyle böyle geçiyor günler işte...
pazar günü annemle parka gittik kahvaltıdan sonra,her pazar götüryüor annem beni erkenden,güneş çok çıkmadan gidiyoruz ki kafamıza sıcak geçmesin...parkta kumlarla oynadım,sonra şenol dedemi seyrettim,şenol dede bizim sitemizin görevlisiymiş.çimleri biçiyordu,makinayı bana da verdi...şenol dededen bazı çocukları korkuyormuş ama ben onu seviyorum,o da beni seviyor... sonra anneannemlere gittik,apdi dedemler,murat dayımlar,ablalarım hep ordaydı,oynadık,coştuk..öğleden sonra ün(yün) yıkadı annem,anneannem ve zafer anneannem...ben de onlara yardım ettim,kovaları doldurdum,hortumu kimseye vermek istemedim,aldıklarında dudağımı büzüyormuşum hemen :) akşam da annem beni bi güzel yıkadı...işte resimlerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder