12 Temmuz 2010 Pazartesi

herkes gittiiiii :((


bu haftasonu semoş halamın düğününe gittik..halam çok güzel bi gelin olmuştu..ama ben huysuzdum biraz düğünde nedense,halamla oynamadım hiç,kucağına da gitmedim, galiba kıskandım onu bilemiyorum...pazar günü pikniğe gidecektik ama fikket amcamın arabası bozulduğu için gidemedik,evde piknik yaptık :) iyi ki de evde kalmışız çünkü inci nur kardeşim geldi,gülşah teyzemler geldi...inci nur'la fazla oynayamadım ama o daha çok küçük,hem de cumhur amcamla parka gitmiştik ,çok oynadık,yorulduk zeynepnaz'la...misafirlerimiz de düğünden sonra birer birer gittiler,babaannemler ve sevgi halamlar cumartesi gece gitti,serpil halamla kübra ablam dün gitti,bugün de cumhur amcamlarla selma halamları uğurladım...artık anneannemdeyim...bu bir haftam güzel geçti zaman zaman hırçınlıklarım olsa da...annem herkes bir aradayken bol bol resim çekerim diyordu hep ama akşama kadar işte olduğundan pek başaramadı...birkaç resim koyuyoruz..
    işte gelin semoş halam...resme bakmamakta inat ettim.
talha efe...
                         
inci nur ve ben fikket amcamla...
selma halamla düğünde..

iki can dost ve onların canları iki kardeş :)

1 yorum:

  1. bir arada olmak güzel.. ama uzun süre olunca çocukların düzenleri bozuluyor..ben düzenden yanayım :) ankaraya gelebilrsek görüşürüzişallah.. buraya da bekleriz... gülşah gelrken al aşaf ı gel.. akın hala aşafı soruyor... balıklı stikırlarınızı çok sevdik...

    YanıtlaSil