27 Temmuz 2010 Salı

kandil...

dün akşam kandildi...babam işten gelince hoca dedemin öğrettiği gibi kandilini kutladım,elini de öptüm ...çok mutlu oldu babamla annem...akşam annemle beraber abdest aldık,Kuran okuduk...sonra uyudum...gece 04.00 civarıymış,uyandım..ben sabah oldu sandım,annemle babam salondaydı,ben de yanlarına gittim..babamdan çizgi film açmasını istedim,dedi ki oğlum daha sabah olmadı...annem balkona çıkardı beni,baktık dışarısı karanlık,gökyüzünde yıldızlar vardı,aydede vardı...balkondan bakmak istedim biraz,sonra yollardaki çöpleri gördüm,dedim ki anneme; turuncu döndön kamyon gelcek birazdan yolları temizleyecek...uzaktan bi ses geliyordu,kamyonun sesine benziyordu,kamyonu görcem diye içeri gitmek istemedim,annemle oturduk balkonda baya,üşüdüm sonra annem üstüme battaniye sardı,bekledik,bekledik...ama turuncu döndön kamyon gelmedi...annemin kucağında uyuklamaya başlamışım,annem artık yatalım mı oğlum dedi..evet dedim,yarın bekleriz anne,turuncu döndön kamyon yarın gelcekmiş dedim...gidip yattık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder