5 Temmuz 2010 Pazartesi

neşeliyim...

bu haftasonu hakkı dedemler ve halamlar geldi...coştukça coşuyor şımardıkça şımarıyorum...alperen abimle boğuşuyorum,oynuyorum,banu ablamdan masal dinliyorum,selma halamla sohbet ediyorum,hakkı dedemi çok seviyorum,öpüyorum,(canım hakkı dedem,yavrum hakkı dedem diyor, gidip öpüyor)babaannemi de seviyorum ama biraz çatışıyorum,sevgi halamla kitap okuyorum,tuvalete gidiyorum :),kübra ablamla kaynaşmaya çalışıyorum...bu hafta bana halamlar bakacak,keyfim yerinde akrabalarımı seviyorum ben :)

pazar günü batuhan abimin sünnet yemeği vardı,oraya gittik,ama ben uyuduğum için annemler de beni beklemiş,baya bi geç kaldık o yüzden.ama olsun,gördük,tebrik ettik..batuhan abim güzel kıfayet giymişti,ben de sünnet olcam,bana da öyle kıfayetler alacaklarmış...ama biraz daha büyümem gerekiyormuş galiba...

işte batuhan abimle resmimiz,.e darısı başıma artık ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder