26 Temmuz 2010 Pazartesi

pazar günü benim günüm...

cumartesi ve pazar olunca çok mutlu oluyorum...babam dedi ki oğlum pazar günü senin günün olsun...çünkü annemle babam ancak pazar günü birarada yanımda oluyorlar...bu cumartesi babamla çok güzel vakit geçirdik..büyük çiçeğimizin saksısını değiştitrdik,saksı bulmak için taa büyük gimsaya gittik..babamı hiç üzmedim...ona yardım ettim,onu izledim...sonra anneanneme gittik,orda süt içip uyudum,uyanınca ağlamışım babam nerde diye,babam da hemen gelip beni aldı...cumartesi akşamı evimize yeni bir makine getirdiler,bulaşık makinasıymış,annem bulaşıkları onun içine koyacakmış ,o yıkayacakmış,aynı çamaşır makinesinin çamaşırları yıkadığı gibiymiş...annem ben sordukça anlattı uzun uzun...ama düğmelerine basmam ,oynamam yasak,tehlikeliymiş ...ama annem pek mutlu oldu bu yeni makine gelince :)
bu pazar da annem beni parka götürdü herzamanki gibi,hem de iki kere...hem sabah gittik,hem de akşam..topraklarla oynadıım,sallandımm,taa havaya kadar uçurdu annem beni...parkta oynarken anneme bakıp,anneciiimmm sen çok güzelsinn!! dediğimde annem hem şaşırdı hem çok mutlu oldu,hiç beklemediği bi sözmüş :) sevgi dolu bi çocukmuşum öyle diyorlar...
tuvaletimi hala tam olarak öğrenemedim ama gün geçtikçe iyiye gidiyorum...yemek olayında ise durum aynı..yemek yemediğim için çok üzülüyor annemle babam..annem dün bana bişeyler yedirmeye uğraştı hep,bir nebze başardı ama pek fazla bişey yediğim söylenemez...çok inatçıyım...işime gelmezse ben sütle büyürüm deyip çıkıyorum işin içinden...belki bu yıl sonuna doğru okula gidebilirmişim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder