8 Temmuz 2010 Perşembe

son günlerde...

bu hafta başından beri halamlar bakıyor bana. tuvaletimi öğreniyorum,baya bi ilerleme kaydetmişim öyle diyorlar,arada bir kaçamaklar oluyor ama normalmiş...dün rüya ablam bana banyo terliği göndermiş,parmaklı parmaklı,çok güzeel....dün serpil halam da geldi...akşam semoş halama gittik hep bebarer,annem de işten gelince geldi ,beni çok özlemiş dayanamamış,canım annem...gece de orda kaldım ben annem eve gitti,biraz ağladım arkasından ama sonra ikna oldum...semoş halamı çok özlemişim hep onun kucağına gittim...bu akşam da cumhur amcamlar gelecek,taafaa efe,zeyneepp...kardeşlerim benim onlar...evimiz şenlendikçe şenleniyor anlayacağınız...bu haftasonu semoş halamın düğünü varmış,düğün ne demek tam anlayamadım ama semoş halamın nişanlısı varmış onunla evlenecekmiş,kocası olacakmış artık...annem öyle anlattı...selma halamın da düğünü var mı dedim anneme :) yok oğlum o zaten evli ya dedi...bi de selma halamın karnında bebek var,o da benim kardeşim olcakmış...ne karmaşık konular bunlar...
görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder