6 Ağustos 2010 Cuma

banyooooooo

bi aralar banyo yapmayı sevmiyordum nedense..ama artık çok seviyorum...yaz da geldi ya oohh sudan çıkmak istemiyorum resmen...günde iki kere yıkanıyorum bazı günler,gündüz anneannemde akşam evde...geçen akşam annem beni banyodan çıkaramadı bü türlü sonunda belediye suyumuzu kesti...çok sinirlendim,ağladım ama çaresiz çıktım banyodan..( Asaf banyodan çıkmamakta direnince vanayı kapattı babası,oğlum suyu çok harcayınca belediye suyumuzu kesiyor dedik :):) napalım...) dün akşam da annem işten gelince tutturdum banyo yapcam diye,duşu elime alıyorum bırakmıyorum...ama bu sefer annem anlaşma yaptı önceden,oğlum belediye suyu kesmeden kapatıp çıkacağız,tamam mı dedi...anlaştık dedim ben de...üzmedim bu sefer annemi .... yarın gene yıkancam :)





geçen gün annem işten biraz erken geldi,beni parka götürdü sabah söz vermişti çünkü...parkta kumlarla oynadım, orda bi kardeş vardı,benim gibi kumlarla oynayan,benim aldığım yerden kum alınca ben de dedim ki ; annee, ama yeşil kardeş benim kumumu almasın... annem de güldü..gülecek ne var ki???
(çok güldüm,babasına anlattım eve gelince,kızın üzerinde yeşil bir tişört vardı,yeşil kardeş diyor :))

işte yeşil kardeş ve ben :):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder