21 Ağustos 2010 Cumartesi

boks yapıyorum

dün akşam hep beraber Eren kardeşlere gittik iftara,ben anneammelerle gittim,annemle babam da işten oraya geldi. kalabalıktı..Apdi dedemleer,dayımlar hep ordaydı..herkes bi güzel Semra teyzemin güzel yemeklerinden yedi,ben yine hiçbişey yemedim,Eren kardeşin oyuncaklarıyla oynadık,bana izin verdi,bazen de büyük kamyonu vermek istemedi ama ben aldım sonunda yine :) bi de Mehmet amcamın boks eldivenleri vardı,onalrı bana giydirdi,babamla,Muhterem dayımla boks yaptım :) onları bi güzel yumrukladım ama acıtmadım,onlar da sesini çıkarmadı...annem Eren kardeşle ikimizi bi zaptedip de resmimizi çekmeyi başaramadı bu akşam..Eren kardeş çok güzel takla atmayı öğrenmiş,ben o kadar atamıyorum ama biraz yuvarlanıyorum...yolda eve dönerken diyorum ki, Eren kardeşe gene geliriz demi anne,şimdi evimize gidiyoruz,başka zaman da gene gelcez... Eren kardeşimi seviyorum...

işte boks yaparken resimlerim:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder