30 Ağustos 2010 Pazartesi

oynadım felan...

cumartesi akşamı dayımlarda kaldık akşam çünkü sahurda herkes orda toplanacaktı...eren kardeşler de vardı..akşam ablalarım,eren kardeş,ben okey oynadık,televizyon seyrettik felan :)
(bu ara bişey sorunca felan ekliyor asaf...oğlum gündüz ne yaptın? hiiç oynadım felan...deden sana kızdı mı? evet kızdı,bağardı felan...ne yedin bakayım sen?
süt içtim,işte çorba felan... ) cevaplar böyle :):)
sabah erken uyandım ben ,herkes uyuyordu gece yatmamışlar da..annem de kimseyi rahatsız etmeyelim diye beni balkona çıkardı biraz,balkonda poğaça yedim,suyla oynadım,mandallardan anneme tabanca yaptım,bunla tuğbayı öldür anne dedim,niye oğlum dedi,çünkü o bana hep çirkin bakıyo dedim..annem güldü...sonra annem beni aşağı indirdi,salıncakta sallandım,kedi kovaladım ama yakalayamadık hep kaçtı bizden...esma ablam da uyanınca aşağı geldi,top oynadık,ip atladık,zeynep kardeş vardı bi tane de,onu kıskandım galiba o beni sevdi bana coştu ama ben onunla oynamak istemedim pek...sonra eda da geldi esmanın arkadaşı,boyalarını da getirdi,kendimize kılıç boyadık,sonra annem büyük bi tahta bulmuş getirmiş,ona karalama resim yaptık...öğlen uyku saatime kadar dışardaydım hep ,sonra evimize gittik,hava çok sıcaktı annem beni kucağında ve sırtında taşıdı...eve gelir gelmez süt içip yattım,bi güzel uyumuşuz annemle...akşam da iftara murat dayımlara gittik...bu ara geziyoruz hep böyle,ben de eğleniyorum sıkılmıyorum...ramazan ayını çok sevdim anlayacağınız :)
Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder