23 Ağustos 2010 Pazartesi

haftasonu hikayem...

Bu cumartesi annem işe gitti yine,beni anneanneme bırakıp...akşam üstü babam gelip aldı beni,birlikte annemin işyerine gittik..annem bana kağıt kalem verdi,çalıştım biraz...Ramazan beyin oğlu Tufan abi var,o sünnet olmuş da onun iftar yemeğine gittik...yolda şelale gördüm,önce anne bak şelal dedim, bana güldüler,annem şelale oğlum dedi...haa ben de şelal sanmıştıım,şelale evet :) yemek yediğimiz yerde büyük bi akvaryum vardı,içinde kocaman balıklar vardı...ikide bir akvaryuma bakalım deyip durdum...müzik çalıyordu,babama dedim ki bi ara; baba bak kenan(keman) çalıyor :) babamla annem güldüler...babam müzik aletlerine ilgim olduğunu,yeteneğimin de belki olabileceğini söylüyor...iftar yemeğinden sonra babamın arkadaşı İsa amcalara gittik,orda Selin diye bi kardeş vardı,onun oyuncaklarıyla oynadım,yatağına oturdum,yattım...Selin daha küçük konuşamıyor ama sürekli çığlık atıyor...bi de çok güzel fındık fıstık yiyor,ondan ben de heveslenip fındık yedim biraz bu arada :)
eve dönerken arabada uyuyakalmışım...


pazar günü evdeydik..babam bana kobacan bi havuz aldı,onu şişirdik,sonra içine su doldurup oynadım bi güzel banyoda,gemimi yüzdürdüm,sudan baya bi çıkmadım ellerim ayaklarım hep buruş buruş oldu...ama havuzumu çok sevdim...akşam biraz da oynadım,annem çık oğlum o su soğudu artık dedi ama dinlemedim,karıştırıyorum anne dedim...annem kızdı,hasta olacaksın dedi,dinlemedim,,sonra da ona, ben sana küstüm senle konuşmuyorum deyip durdum...bi de babam bana parkta oynamam için arabalı kova seti almış ama annem dün parka götüremedi beni,ramazan geleli pazar günleri parkı unuttuk,annemin pek hali olmuyor,napalım idare edecez artık :) işte bu pazar da böyle geçti,havuzumla, oyuncaklarla oynadım,babamla ders çalıştım,ona resimler çizdim,annem temizlik yaparken onu izledim,bi de baktık akşam olmuş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder