27 Ağustos 2010 Cuma

merve ablam...



dün akşam babam geç gelecekmiş o yüzden akşam beni alamadı,annem de iftara yetişemiyor bile...ben de  anneannemlerle hikmet dayılara iftara misafirliğe gittim akşam...sonra merve ablam beni anneme getirdi,merve ablam bize gelmiyormuş gibi yapınca bırakmadım onu merve ablam da bize gelsin diye ısrara başladım hemen...gece sahurda uyandığımda da merve ablam niye gitti,burda kalsaydı diye ağladım...babam dedi ki ,oğlum sen nasıl akşam olunca kendi evine geliyorsan o da evine gitti ...biraz mızırdandım ama sonra sustum...annem akşam resmimizi çekmeye çalışırken merve ablamı biraz hırpaladım ama sevdiğimden yapıyorum,coşuyorum bazen ipin ucu kaçabiliyor...idare edin artık beni böyle napalım...canını yaktıysam kusura bakma merve ablacım...seviyorum ben seni :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder