3 Ağustos 2010 Salı

saçlarımı kestirdim,gezdim,eğlendim...

bu cumartesi babamla beraberdim yine,annem işe gitti.babam evdeydi,kursuna da gitmedi benimle vakit geçirebilmek için...sabah kalkınca babamın yanına gittim,kucağında yattım biraz,çizgifilm seyrettik birlikte..sonra balığımın suyu kirlenmişti onu değiştirdik,tertemiz oldu..saçlarım çok uzamıştı yine çok terliyordum,babamla saçlarımızı kestirmeye karar verdik,birlikte berbere gittik...önce benim saçlarım kesildi,güzelce oturdum koltuğa,berber abi ne dediyse yaptım,kafanı eğ,gözünü kapat,şu tarafa dön....hiç sesimi çıkartmadım. babam benimle gurur duymuş,benden büyük abiler bile benim gibi uslu olmamış saçlarını kesitrirken,babam çok mutlu olmuş...saçlarım çok güzel oldu,rahatladım da...babam da saçlarını kestirirken ben kenarda usluca oturup onu bekledim...sonra anneannem beni banyo ettirdi,uyudum..kalkınca da babam bizi muhterem dayımlara götürdü,orda türkan teyzemler de vardı,türkan teyzem,merve ablam,alperen abim...bir süredir burdalar,ama evleri tokatta...türkan teyzem beni de tokata götürcek,orda köpekleri,kedileri var,merve ablamla kovalayacağız...

pazar günü türkan teyzemler,murat dayım,muhterem dayım,kalabalık bi şekilde optimuma gittik öğleden sonra...orda murat dayım hep benimle ilgilendi,oyun parkına gittik,buz pateni seyrettik,dayım bana balon aldıı,dondurma aldı,,sonra beni oyuncaklara bindirdi,uçak,atarabası,salıncak...hepsine bindim...tekrar binmek isteyince,yütfen yütfen bu son dedim.dayım kıyamadı bana, bidaha bindirdi...koştuk dayımla yarış yaptık optimumun koridorlarında...çok eğlendim...bu arada artık bez takmıyorum ,büyüdüm ben,optimumda tuvalet var mı dedim anneme,var oğlum dedi,o zaman bez takma ben tuvalete yapıcam dedim...afferimi de aldım :)


Resim yazısı ekle
merve ablamla tokatta geçen yaz yaylada çekilmiş bir resmimiz...yeni resmimiz yok daa :(

1 yorum:

  1. sıhhatler olsun arkadaşım aşaf... annem de benim şaçımı keştirdi ama önünü keştirmedi ben üzülüyorum önünü kestirince.. hava çok sıcak öyle değil mi... afiyet olsun bize de gel de annem bize dondurma alar

    YanıtlaSil