12 Ağustos 2010 Perşembe

yiycem ki büyüycem :)

Asaf Yiğit'ten pek duymadığımız bir cümle kurdu :) akşam gönüllü olarak çorba ve yoğurtlu makarna yedi bi güzel...yiycem ki büyüycem anne diyor...arkasından da bi top külahta dondurma verdik ödül babında...afiyetler olsun oğluma...keşke herşeyi yese...


akşam babamla oynadık çok güzel...şaka yapıyor bana,seni yiyceem ben canavarıımm diyor...ben kaçıyorum,o yakalıyor...ama biraz uzatınca ben dudağımı büzüyormuşum hemen :) şaka yapıyosun mu ? deyip duruyorum...sanki hem korkuyorum hem eğleniyorum gibi oldu...annem çok güldü bize...babam en sonunda sarıldı bana,şaka oğlum hepsi şaka dedi...mutlu oldum ben de...


bi de bu gece sahura kalktım...ama yemek yemedim,sadece meyveli yoğurdumdan yedim...annemlerle oturdum...davulcunun sesini duydum ,balkondan bakmak istedim ama davulcu taaa aşağılara gitmişti,ısrarla gelir,bekleyelim balkonda dedim ama annemle babam davulcunun da evine sahur yapmaya gittiğini,artık geri gelemeyeceğini söyledi,yarın gece bekleyecez artık...anneme alperen abimle davulcuya bakmıştık,selma halam da vardı deyip duruyordum,annem ilk başta anlamamış,zonguldaktayken gördüm sanmış,sonra anlattım ona; semoş halamın düğününde davulcu varmıştı yaa...kocaman tekerleri vardı (davula teker diyor) onları böyle güm güm vuruyorlardı,davul oluyordu...alperen abimle ,selma halamla ben onlara bakmıştım,onlardan hiç korkulmaz ki hem ben hiç korkmadım....annem de ben anlatınca hatırladı... :) babamdan davul istedim,bana kobacan büyük bi davul alacak inşallah ....

1 yorum:

  1. arzu gözün aydın arkadaşım.. bu bir milat olmuş... inşşallah bunda sonra da böyle gider..maşallah..üstüne varmadan normal bir durum olarak algılayarak devam ederi işallah...

    YanıtlaSil