17 Eylül 2010 Cuma

bayramın ikinci günü: ilk cuma namazı...

bayramın ikinci günü sabah kahvaltıya selma halamlar geldi,çok mutlu oldum onlar gelince...alperen abime kahvaltı masasında sarılıp durdum,coştukça coştum...canııım,canııım diye sevdim onu...bi yandan da hakkı dedeme sarılıyorum...çok mutlu bi çocuktum görseniz...

kahvaltıdan sonra baktım evdeki bütün erkekler cumaya gidiyor,fikket amcaam,hakkı dedeem,babaaam,alperen abimmm...e bi ben mi kalacağım??? tutturdum ben de gitcem diye...alperen abim dedi ki hadi abicim abdest alalım gidelim birlikte...hemen abdest aldım,temiz kıyafetlerimi giydim ve düştüm cami yollarına...camide biraz uslu - biraz yaramazmışım :) ama olur o kadar dedi babam,iyiydi iyiydi dedi :) böylece ilk cuma namazımı da kılmış oldum,bayram namazını da kaçırmıştım ya bu telafisi oldu sanki...

namaza giderken kapıda çekti annem bu resmi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder