17 Eylül 2010 Cuma

babamın kuzeni aytün amcanın traktörü var...traktörü yolun kenarında görür görmez anne ona binelim mii demeye başladım...sonradan öğrendik ki motor aytün amcanınmış,o da beni bindirdi,beraber sürdük,sonra ben kendi başıma sürdüm biraz da (sürdüğümü sandım daha doğrusu)...sonra bahçede mehmet amcayı izledim,bahçe suluyordu,o hortumu almam lazımdı,dedim ki istersen sana yardım edeyim mii??? ..mehmet amca yok,sağol sen izle dedi...biraz izedikten sonra ,yorulduysan sana yardım edeyim mi,ver istersen biraz da ben yapıyım deyince anladılar derdimi sanırım ki verdi hortumu bana da,biraz ben suladım bahçeyi...sonra büyük köpeği istedim mehmet amcadan,bu köpek benim olabilir miiiii??? diye...ayşe yenge takıldı bana biraz,burası bizim köyümüz dedi,hakkı dedeni döverim ben dedi,çekiştim onla sopamı göstererek burası benim köyüm hayır! hem hakkı dedem de seni öldürür...o senden daha da büyük... sonra ayşe yenge şaka yaptığını söyledi sarıldık,öpüştük, barıştık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder