20 Eylül 2010 Pazartesi

büyük kaydırak

her haftasonu olduğu gibi bu haftasonu da parka gittik annemle kahvaltıdan sonra...büyük kaydıraktan geçen yaz çok güzel kayıyordum ama bu yaz nedense onu pek tercih etmiyordum,korkuyordum...nedenini annemler de anlayamadı...bu sefer annemin de biraz cesaretlendirmesiyle kaydırağın tüm merdivenlerini çıktım ve büyük kaydıraktan bir kez kaymam yeterli oldu..sonra bi daha,bi daha...artık kim tutar beni! bi de her kayışımda anneme diyorum ki; anne,var ya büyük kaydırak çok eğlenceli demii ?? annem çok mutlu oldu,ben de çok eğlendim,kaydırağın tepesinden anneme öpücükler gönderdim...baya da bi terleyip yoruldum ama...
   öğlen annem beni uyutup merve ablamla çarşıya gitmiş,sonunda elbise krizini çözmüşler merve ablamın :) uyandığımda babam vardı evde,oynadık babamla,film izledik...babamla da çok güzel vakit geçiriyoruz,değişik oyunlar oynuyoruz,lego yapıyoruz,bazen belgesel seyrediyoruz,bazen korkunç filmler ama babam yanımda olunca ben hiç korkmuyorum...mutluyum ben mutluyummmmmmm :):):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder