1 Eylül 2010 Çarşamba

hevla yapıyorum :)

dün akşam annemin canı helva istemiş,geç saatte kalktı helva yapmaya,beni de çağırdı gel birlikte yapalım dedi..gittim hemen tabii ki :) sütle şekeri karıştırdım ben bi güzel,annem de hevlayı karıştırdı...anneme sorup duruyorum,şimdi napıcaz,buna ne katıcaz,o nee,bu nee??? annem de tarif verip durdu bana :):) babam aşağı inmişti,gelince beni gördü,oğluuum napıyosuun? dedi...dedim ki , hevla yapıyorum,anneme yardım ediyorum,bunu karıştırıyorum... babam çok güldü,çok hoşuna gitmiş,öptü ,kokladı beni...sonra resmimizi de çekti...helvayı yaptık annemle ama ben yemedim ,annem dedi ki oğlum  bak dondurmalı helva bu çok güzel,yer misin? - yok ben sadece dondurma yerim ,bana külahta dondurma ver... dedim,sadece dondurma yedim...coştum yine akşam,babamla oynadık,annem canavar oldu,biz de babamla onu yendik,kovaladık...sonra annemle asaf-anne oyunu oynadık,o asaf oldu,ben anne oldum...çok güzel oynadık,güldük,eğlendik...uyuduğumda saat 12ye geliyordu...işte resimlerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder