16 Eylül 2010 Perşembe

mutlu bir bayram...

   öncelikle herkesim bayramı mübarek olsun...annem bayramda yazamadı malum zonguldaktaydık...bu bayram artık daha da farkında bir çocuktum o yüzden daha mutlu geçti bayramım...arefe günü akşamı gittik zonguldak'a,yolda yine uslu bi çocuk oldum,genellikle de uyudum hiç sıkıntı çıkarmadım annemlere...babam benim çok iyi bir yol arkadaşı olduğumu söylüyor,annemden bile iyiymişim :))
   bu bayram babamla bayram namazına gidecektim,pek hevesliydim aslında ama bayram sabahı annem kaldıramamış,anne çok uykum var uyuycam ben demişim,tabii sabah 06.30 da ancak bu kadar olur, yol yorgunluğunu da eklersek bayram namazı için umutlar kurban bayramına sarktı bakalım ,kısmet...
   bayramın ilk günü dedemin ,babaannemin,annemin ve babamın ellerini öptüm,kandilin mübarek olsun dedim (hala kandilde kaldı bizim oğlan :)) harçlık da aldım,çikolata da...kahvaltıdan sonra hakkı dedemin köyüne gittik...önce büyük dedelerin ve ninelerin mezarlarını ziyaret ettik,sonra babamın amcalarının evine gittik...hakkı dedemle dolaştım hep bahçelerde,köpekleri sevdim,ceviz topladım,bahçe suladım,ayşe yengeyle kavga ettim-barıştım,inekleri sevdim,onların sütünden içtim,traktöre bindim...tam bi köy çocuğu olmuşum :)
   ilk gün özet olarak böyle...resimler ve diğer günleri de ekleyeceğiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder