6 Eylül 2010 Pazartesi

serpil halam

cumartesi günü serpil halam geldi,halamla çok güzel anlaştık,sohbet ettik,akşam babam bizi gezmeye götürdü göksu parkına,orda bi göl varmış kocaman,ben de deniz sanmıştım...renkli renkliydi ışıklar yanıyordu...sonra salıncaklar vardı kocaman,çok hoşuma gitti,sallandım hep...halam çok sevdi beni,çok büyümüşsün dedi,çok güzel sohbetler ettim halamla,oynadım,bana değişik bi gofret almış tadını beğendim,bitirince babamdan aynısından yine istedim akşam :) inşallah alacakmış...serpil halam,okula gidecek benim oğlum diyor...ama bitek yemek yemeyişimden kaybediyorum yaa...yemeklerimi de güzelce yersem okula gidebilirmişim,yiyorum ya işte bu kadar,ben herşeyi sevmiyorum anlamıyorlar beni...ama hasta olursun diyorlar,bi de kansızlık olurmuşum sütü çok içip yemek yemezsem ama napıyım sütü çok seviyorum...bakalım zamanla düzelirim diye umud ediyorlar...bana kalırsa ben halimden memnunum :) bayrama az kaldı,heyecanlıyım tam olarak anlamını bilmesem de,sadece babamla bayram namazına camiye gideceğimi biliyorum bir de büyüklerimin elini öpüp harçlık alacağımı :) görüşürüüüüüüzzzzz....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder