16 Ekim 2010 Cumartesi

odam,yatağım,yalnızlık...

annem süprizleri seviyor galiba..durmadan bana süpriz yapıyor...dün akşam da beni almaya geldiğinde dedi ki sana bi süprizim var...ama yine söylemedi ne olduğunu eve gidene kadar...bana yatak takımı almış annem,arabalı...artık annemin yatağında yatmıycam,burası benim yatağım,orası da senin yatağın dedim hemen...ama sen de benim yanımda yaaattt!! demeyi de ihmal etmedim ama :) annem bu gecelik benimle yattı,sonra artık herkes kendi yatağında yatacakmış...ama çok sevdim yeni yatağımı,üstünde zıpladım baya...koşup babamı çağırdım gel babaaa yatağıma baaak ne güzel oldu diye...annemle babam artık büyüdün sen oğlum kendi odanda yatacaksın dediler,odama resim de koyduk hem,benim resmim,aybuke ablamın bi de esma ablamın resmini...kuşumla balığım da benim odamdalar...ara ışığı da yakıyoruz hep geceleri zaten..annem dedi ki sen uyanınca kalkıp beni çağırabilirsin ,karanlık olmayacak ki oğlum...ama korkuyorum bazen,yalnızlıktan mı karanlıktan mı bilmem...büyümek güzel ama çocuk kalmak daha da güzel sanki???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder