4 Ekim 2010 Pazartesi

düğün dernek

düğün dernek derken hooop geçti gitti haftasonu...nazlı ve mızmızdım yine,annemin ya da babamın kucağındaydım hep kına akşamı da düğünde de...bi ara oynayasım tuttu ama kısa sürdü...süt krizlerindeyim hala alışamadım,o yüzden de hep huzursuzum...acıkınca,uyurken,uyanınca hep süt istiyorum..ama annem çok fena biliyor musunuz,inatla vermiyor bana sütü...ben de olabildiğince nazlanıyorum...
cumartesi akşamı kına gecesi vardı,fatma ablamın eline kına yaktılar...adem dayıma da kına sürmüşler ama ben o sırada evde yemek ve tuvalet molasındaydım :) bıdı mamalı bi biberon sütü içtikten sonra gecenin sonuna doğru coştum,aldım elime bi mendil başladım halaya...baya hoplayıp zıplamışım ki hemen uyudum eve gelince...



gelelim düğüne...pazar günü sabah babam gitti araba süsletmeye,gelirken kötü araba kullanan bi amca çarpmış arabamıza,ama çok şükür babamla murat dayıma bişey olmamış,sadece arabamız biraz kırılmış...babam bu hafta yaptıracak inşallah...sonra düüütt düdüdüüttt diye diye birsürü araba peşpeşe gittik fatma ablamın evine,gelin olmuştu o,adem dayım da düğün kıfayeti giyinmiş,damat olmuştu...fatma ablam ağladı ,annem ,anneannem felan da ağladılar,anlayamadım...sonra kufaröre gittik,herkes saçını yaptırdı,makyaj yaptırdıı...güzel olmak için...fatma ablamı çok beğendim,çok güzel oldu..asaf sen beğendiysen tamam dedi o da :) kufarörde biraz uyudum,annem beni bebek gibi kucağında ninni söyleyerek uyuttu.uyandığımda herkes giyinmiş süslenmişti,tam çıkmak üzerelermiş. ben düğün kıfayetimi salonda giyindim o yüzden...uyanınca anneme baktım üstünü değiştirmiş; konuşmalarımız şöyle :
annee,düğün kıfayetini mi giydin???
evet oğlum güzel olmuş mu?
olmuş,makkaj da yaptın mı?
yok annem ben makyaj sevmiyorum.
ama niye yapmadın,daha da güzel olursun ama makkaj yaparsan...
(üzerini değiştirirken)
anne,bunlar benim düğün kıfayetim mi??
evet annecim,giydireyim hadi...
kıvaadatımı da takcak mıyım?
takcaz oğlum,burda
tamam,tak hadi,güzel oldum mu???
çok yakışıklı oldun oğlum..
tamam teekkür ederim,hadi gidelim de halay çekelim... :)
(kuaföre giderken )
anne kufarörde napcaz? benim saçlarımı mı kestircez??
hayır oğlum,fatma ablan gelin olacak ya onun saçları süslenecek..
hıı,tamam zaten benim saçlarım çok güzel bak tertemiz hem de...dur ben bi tarayım...

neyse gittik salona,düğün başladı...annemle dans ettik ,aybuke ablamla oynadık biraz..mendilim elimdeydi yine...ama süt krizlerim tutunca çok huysuzlaştım,annemin kucağından inmedim,ağladım,mızırdandım...ikide bir de babamın yanına gitmek istedim...babamın kucağından annemin kucağına,annemden babama derken akşam ettik...güzel ,eğlenceli bir o kadar da kalabalık bi düğün oldu...
hayırlı ,uğurlu olsun,,bir yastıkta kocasınlar inşallah...
işte gelin-damat ve tabii ki ben :) ama sert baktım biraz- muhterem dayıma bakıyorum burda ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder