25 Ekim 2010 Pazartesi

pazartesi sendromu

sanırım oğlumda da pazartesi sendromu yaşamaya başladık...pazar gününü beraber geçrirince bu sabah baya huysuzlandı anneanneye giderken...işe gitmeee,yanımda yaaat,bıdı mamalı süüüüttt,burda içceemmm gitmiyceeemmm şeklinde mızırdandı durdu...neyse sonra ikna oldu....
dün oynadık beraber hep muhteşem üçlü :) babasıyla legolardan çok güzel kuleler yaptılar,yıktılar,uçaklar uçurdular...birlikte kek yaptık oğlumla...ona çırptırdım özellikle yesin diye-tahin,pekmez ve cevizli kek- beraber yedik sonra yanında birer bardak sütle...KİN KONG u seyrettik,korkunç film mi bu babaa diyor ama yine de seyrediyor ikimizin arasında...goril iyi ama kötü değil ki ben ondan hiç korkmuyorum,hem o kızı kurtardı ama dinazorlar çok kötü demi,pis onlar yiyecekler kızı anne demi :)  şeklinde sonuna kadar izledik filmi..yatağında yatmak istemiyor oğlum,film de bahanesi oldu bu akşam..annee senin yanında yatcam,niye oğlum? belki bi korku gelir ama :) tamam bu seferlik yatalım dedim...dün bi pedagogun yazısını okudum,çocukların odalarının ayrılması konusunda acele etmenin yersiz olduğunu,anne babaya doyamayan çocukta asıl bağımlılık psikolojisinin ortaya çıkacağını falan söylüyordu...yazıyı bulup paylaşayım burda...neyse oğluma sarılıp uyudum bu gece,doya doya kokladım öptüm...çok da mutlu oldum :):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder