23 Kasım 2010 Salı

bayramdan kalma :)
















sadece bu resimlerim var bayram sabahından....hoca dedemlerde resim çekmeyi unutmuş annem...gittiğimiz gezmelerden de hiiç resim yok...seda teyzemlere gitmiştik mesela,onun yeni bebeği oldu,adı Defne,onu sevdim çok küçük ama daha,elleri minicik...sonra annemin eski evinin olduğu dikmene gittik,ibo dedemlere,tuğba teyzeye,hilal teyzeye,kamber dedelere...Talha abimle,Furkan abim vardı,onlarla oynadım,tuğba teyzemle de anlaştım çok sevdi beni...aynur teyzeme öptürmedim ama,onu sevmiyorum ibo dedemi seviyorum dedim :) sonra enesle de oynadık çok güzel...ama annem sağolsun sanki her gün gidiyormuşuz gibi yada hergün bayrammış gibi bu bayram hiç resim çekmedi hep unuttu...bir tek dikmende binaya girerken bi resmim var,burası bizim eski evimiz oğlum dedi,bi resmini çekeyim dedi...işte annemlerin eski evi,gülşah teyzemle dostluklarının başladığı yer,annemin çocukluğunun,gençliğinin geçtiği mahalle...babam onu bu evden gelin almış :) daha ne olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder