8 Kasım 2010 Pazartesi

bu pazar...

güzel bir pazar günü daha geçirdim...sabah kahvaltıdan sonra annem güneşli havayı fırsat bilip beni parka götürdü...taa havaya dagar (kadar) uçurdu beni salıncakta...oynadım baya parkta...sonra semra teyzem arayıp bizi göksu parkına çağırdı,hazırlanıp gittik biz de...herkes bayıla bayıla balık yedi,eren kardeş de dahil..ama ben her zamanki gibi sadece bıdı mama yedim bi de meyve suyu içtim :):) erenle top oynadık,sonra babamla dağ kızağına bindik,eren mehmet amcamla bindi ben de babamla,hiç korkmadım çok güzeldi...sonra onlar çay içerken ben annemin kucağında uyuyakalmışım,eve girerken uyandım...mızırdandım biraz eren kardeş nereye gitti,ben de onunla kalacaktım diye...akşam da adem dayımla fatoş ablam geldi,birlikte lego yaptık...annem sordu,oğlum sana da fındık-fıstık getireyim mi?? yok,ben şimdi legolarımla oynuyorum sonra yerim teekkür ederim... cevabımı çok beyendi annem :) sonra babamla biiigisaardan kayyu (caillou) izledik...yattığımda annem sordu,oğlum mutlu oldun mu bugün,güzel vakit geçirdin mi diye..hıhı dedim :) annemle babam işe gitmeyince nasıl mutlu olmam??? çok özlüyorum onları...sabah anneme dedim ki,anne bugün işe gitmiycen mi? yok oğlum pazar ya evdeyim...babam??? o da gitmiyor oğlum...şaşasıııınnn,şaşasııınnn!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder