18 Kasım 2010 Perşembe

bugün bayraammm,erken kalkın çocuklaarr...

bayramın üçüncü günü oldu annem ancak yazabiliyor...telefonundan resimleri bilgisayarımıza atamadı cdsini işyerinde unutuuğu için,bu annemin unutkanlığıyla başımız dertte sormayın :):) neyse gelelim bayramın 1.gününe,annem sabah beni bayram şarkısıyla uyandırdı..buuuggüün bayrammm erkan kalkıın çocuuklaarrr,üzmeyelimmm bugüün annemiziiiii,bugün bayraaammm,giyelim en güzel elbiseleriiimiiizziiii....öpelim büyüklerimiziin eliiiiniiiiii....şarkının orjinalini tam hatırlamasa da eklentiler yaparak uzatıp durdu :) ben de neşeli bi şekilde başladım bayram gününe,sonra babam bayram namazından geldi,elini öptüm,annemin de elini öptüm,annem de babamın elini öptü ama o harçlık alamadı ben aldım hehe :):)  bayramlaştık bi güzel sonra hoca dedemlere gittik klasik bayram kahvaltısına,dayımlar,apdi dedemler,beratlar..herkes ordaydı her bayram sabahı olduğu gibi...geçen bayram biz yoktuk çünkü hakkı dedemlerin yanına gitmiştik,ama bu bayram gidemedik,hakkı dedemlerle de telefonda bayramlaştım...aslında ben zonguldaka gitmeyi çok istiyordum ama kısmet değilmiş dedi annem,dedemler gelecekmiş inşallah önümüzdeki ay beni özledikleri için...ben de onları özledim...dün biraz bayram gezmesine gittik,biraz da bize misafirler geldi...bugünse şimdilik evdeyiz...hava çok güzel,annem  beni parka götürecek...

HERKESİN BAYRAMI MÜBAREK OLSUN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder