23 Kasım 2010 Salı

kübra ablamla...

pazar günü kübra ablamı karşılayıp uğurladık,okuluna gidiyormuş,okulu uzaktaymış hem de uçağa bindi...ben de binmek istedim ama babam inşallah binersin oğlum daha küçüksün dedi...kahvaltıdan sonra kübra ablam arayınca babam apar topar çıkmaya hazırlanırken ben de mızırdandım hemen ben de gelcem diye,babam da zaten götürecekmiş biz de gittik...kübra ablama ilk başta yanaşmadım ama sonra oynadık beraber ali babanın çiftliğinde :) anne burası çiftlik mii dedim,oğlum buranın adı öyle dedi...ordaki tavşan heykelini görünce,anne baksana burda bişey buldum,aa tavşan ne güzel bi tavşan...,bunla oynayabiliiirr miiyiiimm ?? şeklinde coştum...onlar çay içerken ben de kaydıraktan kaydım,sallandım,maket eşşeğe bindim felan...sonra kübra ablamla dolaştım, kaynaştım :) ...

2 yorum:

  1. gülşah teyzesi yesin bu sıpayı ne güzel pardon ne yakışıklı olmuş len azıcıkda kilo alsa tam olcak valla maşallah

    YanıtlaSil
  2. yemek yemeyi bi öğretebilsek kilo da alır inşallah teyzesi :) teşekkür ederiz...inci nura döktüğün nağmeleri de çok beğendik :) annelik insanı sanatçı ruhlu yapıveriyor demi :):)

    YanıtlaSil