6 Kasım 2010 Cumartesi

şirinler

dün akşam eren kardeşler geldi anneannemlere...oynadık eren kardeşle hiç kavga etmedik bu sefer...hatta eren'e sarıldım ikide bir..annem diyor ki,napsın oğlum yalnızlıktan arkadaş bulunca böyle mutlu oluyor...doğruu...hiç arkadaşım yok ki,dedemle anneannem var sade...ablalarımın da okulu var hiç göremiyorum zaten...eren gelince mutlu oldum o yüzden...ama tam gidecekleri zaman su koyverdim biraz mızırdandım eren kardeşin arabalarını vermek istemedim...ama daha benim oyunum bitmedii,almasın banane diye mızırdandım...paylaşmanın anlamını tam olarak kavrayamayışımdan mı yoksa işime gelmeyişinden mi bilinmez :) neyse sonunda zoraki de olsa arabaları verdim,annem de beni eren kardeşlere götürecekmiş...bu resim de daha önceden zafer anneannemlerde çekilmişti...şirin olun dediler ikimiz de şirin bakmıştık :):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder