14 Aralık 2010 Salı

bu da gerçek kardammadammm

kar yağdı yağdı birikti,sabah camdan izledim karın yağışını...babam da hemen resmimi çekti ama pencereden karlar tam gözükmedi...çıktık sonunda dışarıı pazar günü.kartopu oynadık,babamla bir olduk annemi kara boğduk. al sana al sana diye kar attım ona...annem resim çekmeye uğraşırken biz babamla bi güzel kardamadamımı yaptık,kar topladım getirdim hep..babam da benim getirdiğim karları düzeltti hep yıkılmasın diye kardamadam,kafasını da çok güzel yaptı.ama annem havuç getirmeyi unutmuş evden o yüzden burnuna havuç takamadık...çok eğlendim,üşüdüm ama yine de eve gitmek istemedim...ama hasta olursun dediler hem de ellerim çok üşümüştü artık gittik eve...evde de oynadık babamla canavarcılık oynadık :) sonra bi uyumuşum, 3 saat kadar...akşam da babam beni banyo yaptırdı bi güzel...mis gibi oldum :):)
oğlum kardamadamınla bi poz ver bakalım şöyle sarılır gibi yap da resminizi çekeyim dedim, anne öpiyim mi bi kere kardamadamımı diyor :):) sevgi dolu yavrum benim, maşaallah :):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder