27 Aralık 2010 Pazartesi

cumartesi-pazar

bu cumartesi babamlaydım hep..annem sabah işe giderken kıyamamışlar bana babam sonra götürürüm demiş.ama bırakamadı babam beni,özlemiş bu hafta çok yoğundu benimle vakit geçirememişti fazla...götürmedi anneanneme ,ben de çok uslu bi çocuk oldum,babamı hiç üzmedim..oynadık,eğlendik,babam bana şarkılar masallar da uydurdu :) uyuduk beraber..sonra babam bana makarna pişirdi onu yedik...akşam annem ikimize de çikolata getirdi :) sonra da annemle üzümlü kek yaptık,babam için....
pazar günü de güne neşeli başladım annemle babam yanımda olunca ve uykumu da almış olunca...evdeydik hep,sadece öğlen bir saatliğine dışarı çıktık,onda da annem araba sürmeye çalıştı,babam ona öğretiyormuş da,direksiyona bi annem geçti bi babam ,ben de arkada onları izlerken uyuyakaldım...hakkı dedemler gelecek diye bekliyorum iki gündür ama hala gelmediler...işleri varmış biraz serpil halamla bitince geleceklermiş...hadi gelsinler artık,bugün gelcekler,şimdi gelsinler deyip duruyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder