30 Aralık 2010 Perşembe

Hakkı dedemler geldi sonunda...pazartesi akşamı geldiler...çok sevindim onları görünce,coştukça coştum..evde bağırıyorum,koşuyorum...durduramıyorlar resmen...yemek yeme harici sıkıntı çıkarmadım babanneme,onların deyimiyle ;hiç kaynamadım.. :) Hakkı dedem biraz hastaymış,doktora gidiyor...o yüzden onu hırpalamıyorum hiç oynarken,ilk başta ağladım biraz kucağına gitmek istedim,omzuna çıkmak istedim ama sonra anladım ki dedem hasta olduğu için beni alamıyor,artık hiç tepesine tırmanmıyorum :) canım hakkı dedeemmm diye seviyorum onu...onlar da beni çok seviyorlar,hiç de kızmıyorlar...güzel güzel anlaşıyoruz bakalım...
babam bugün uçağa binecekmiş,hem de iki kere..iş için istanbula gidip gelecek...akşama süpriz istedim ondan ama bakalım fırsatı olacak mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder