18 Aralık 2010 Cumartesi

Herkes bu tafara :))

doğumgünümü kutladık,ben yine şendim,neşelendim :) arkadaşlarım geldi istediğim gibi,ereni görünce hemen hoşgeldin dedim,sarılıp öptüm,özlemişim onu...sağolsunlar herkes hediye getirmiş bana,teekkür ederim :) resimler semra teyzemin makinesinde annem henüz edinememiş,bunlar tlf.dakiler...pastamın üzerindeki yazının fikri babama ait , herkes bu tafara :)) ben, taraf diyemiyorum da :) canım babam, benim söyleyemediğim az sayıda kelime var ve onun çok hoşuna gidiyor,düzeltmeyelim böyle söylesin diyor...annem onları da yazacak bi ara. ... pastamın mumlarını erenle yarışa üfledikten sonra bir parmak kapıverdim pastadan,çok güldüler bana...kremasını parmakla yedim bikaç kez sonra :) yediğim de o kadar oldu zaten...pastanın üstündeki atları arabaları paylaşamadık bi türlü erenle :) balonlardan ağaç yaptık,hopladık zıpladık,erenin bana ve kendine aynısından aldığı balıklı oyuncağımızla oynadık,bazen araba kavgası yaptık,bazen anlaştık...mutlu bi akşam geçirdim arkadaşlarımla...gitmesinler diye ağladım giderlerken...gece de annem tuvalete götürmüştü beni,yaa batuhan abim nerdee  o götürsünnn diyormuşum :))

2 yorum:

  1. arkadaşım aşaf beni niye çayırmadın dooom gününe... mutlu yıllar öperim yanaklarından

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederiz..keşke yakın olsa da gelebilseniz çağırmaz mıyız yoksa :)

    YanıtlaSil