21 Aralık 2010 Salı

misafirlerimiz...

  pazar günü annemin işyerinden arkadaşları yüra (rüya) abla,güler teyze,hatice teyze ve senem abla (güler teyzenin kızı,onunla yeni tanıştım) bize geldiler...onlar geldiğinde uyuyordum ben ,sonra kalktığımda yine benim doğumgünümü yaptık,yüra ablamla mumları üfledik,hatice teyzemle pastayı kestik...sağolsunlar hepsi bana hediyeler de getirmişler...aslında çocuklarla pek de arası iyi olmayan rüya abla benimle pek güzel ilgilendi,pasta yedik beraber,lego yaptık...ama ben ona ayıp ettim biraz,legoyu yanlış yapıyorsun diye koca bi araba şeklinde legoyu yüzüne fırlattım,ama çok da isteyerek olmadı,tepkilerim çok hırçınlaşmış son zamanlarda annemler öyle diyor,neyse rüya ablam üzüldü,artık benimle oynamak istemedi..ben de hatamı anladım ya başladım ağlamaya...sonra arayı düzelttik yine,ertesi sabah anneanneme diyorum ki; anneanne ben yüra ablama biraz terbiyesizlik yaptım :) babama da ,yüra ablamı arasana baba,benim ondan özür dilemem gereekk dedim ...böyle işte...















    dün akşam da gülay teyzelere gittik anneannemle,çünkü arkadaşlarım azra ve akın geldiler tokattan,yukkiye halalarla birlikte.çok mutlu oldum,annem işten oraya geldi,resmen yüzüne bile bakmadım :) arkadaşlarımla oynadık,eve gitmek istemedimm.. yukkiye hala hastaymış,kalbi ağrıyormuş doktora gitcekler burda...Allah iyilik versin inşallah...
    annem akşam bi de inci nur kardeşimin geldiğini söyledi...dikmendeki ibo dedemlerdeymiş,ibo dede incinur'un dedesiymiş ama benim de dedem...bakalım inci ve gülşah teyzemle de görüşürüz inşallah...bende haberler böyle şimdilik...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder