17 Aralık 2010 Cuma

Oğluma...

   Canım oğlum,cansuyum!! nasıl anlatılır ki içimdeki sevgin...anlatılması mümkün değil ki anne olan bilir...ne kadar şükretsem azdır Rabbime senin için,seni bize emanet ettiği için...daha dün gibi aklımda seni ilk gördüğüm an,karnımda küçük siyah bir nokta olarak ultrasonda....sonra o nokta bir fasulyeye :) dönüştü,sonra elin yüzün bacakların şekillendi,uzaylıya benziyorken :) , insana benzemeye başladın ...ilk başta çok korkuttun bizi,düşük tehliken vardı çünkü,çok korktuk seni kaybetmekten...daha minicikken öyle sevdim ki seni,Rabbim kalbimi sevginle öyle bir doldurdu ki....erkek miydin kız mıydın bilmiyordum,ama benim içimde bi candın,canımızdan bi parçaydın...dua ettik hayırlısıyla hayatta kalman için,sağlıkla bize kavuşman için..Rabbim demekki yaşamanı diledi,dünyaya geldin...daha doğduğun ilk saatlerde sesime tepki verişini ömür boyu unutamam annem,o mutluluğumu anlatamam...hamdolsun şimdi 3 yaşın bitiyor...inşallah hayırlı bir ömrün olur evladım, inşallah biz sana en iyi şekilde sahip çıkıp yetiştirebiliriz...
   Yavrum,canözüm,biricik evladıımm...senin annen olmak ne kadar mutluluk verici bi bilsen,senin gibi ince ruhlu,duygulu,anlayışlı bir çocuğun annesi olmak öyle güzel ki...sen özelsin bizim için,cansın,canımızsın...seninle hayatımız daha da anlamlandı,bize karşılıksız sevmenin,masumiyetin,duruluğun ne demek olduğunu öğrettin sen yeniden ve en anlamlı haliyle...yüreklerimizi ısıttı sıcacık gülüşün...o kıyamayışların,o isteklerini masumca dile getirişin,sevgi dolu kucaklayışın,bir anneyi hayatta daha ne bu kadar mutlu edebilir dediğim o masum öpücüklerin,anlaman,dinlemen,öğrenmeye olan merakın,merakla soru sormaların,yeni bişey öğrendiğinde,bişey başardığında gözlerindeki o ışıltı,zaman zaman bizi şaşırtan inceliklerin,kavrayışların,anlamlandırman hayatı kendince,kendi küçük pencerenden....bunların hazzını bilemezsin evladım,hamdolsun Rabbime bize seninle bu kadar kıymetli 3 yıl nasip ettiği için,seni bize nasip ettiği için...
   Oğlum,nazlı çiçeğimiz,kanatsız kelebeğimizsin sen...yüzümüzü güldüren,gönlümüzü dinlendirenimizsin...uykusuz çok geceler geçirdik seninle,minicik elinle parmağımı ilk tuttuğundan beri sanki hiç bırakamayacak gibi bağlandı yüreklerimiz,sütümle besledim seni hamdolsun Rabbim rızkını verdi de...geceleri kokunu içime çekerek uykuya dalmak nasıl güzel oğlummmm...senin canın yansa benim yüreğim sızlar annem,sen hasta olunca benim içim yanar,hiç hasta olmamanı dilerim ama Rabbim dermansız dert vermesin oğlum,bil ki baban da ben de hep yanındayız Rabbim izin vedikçe,sabahlara kadar başında da bekleriz,peşinde de koşarız,nazını da çekeriz annem yeter ki sen iyi ol meleğim...senin her yönden sağlıklı büyümen için hep çabalarımız...belki 24 saat yanında olamıyoruz oğlum ama biliyorum  ki Rabbim seni koruyup gözetiyor her daim...sabahları arkamdan ağlıyorsun ya bazen,içime damlıyor sanki gözünden akan yaşlar yavrum,masum yavrumm...seni hiç bırakmak ister miyiz annem,hep seninle olmak istemez miyiz...büyüdükçe bizi daha iyi anlayacağına eminim oğluşum ...
   İnşallah Rabbim hayırlı bir ömür nasib eder de bu satırları okumak nasip olur oğlum,biz ozaman yanında olur muyuz olmaz mıyız Rabbim bilir ama sen şunu bil ki anne-babanın sevgisi ,duası hep seninle olacak...seni hep bebekliğindeki gibi çok seveceğiz sen kocaman adam olsan da oğlum...Dilerim bahtın hep güzel olur evladım,dilerim hakkı hukuku bilen-gözeten hayırlı bir insan olursun,güzel bir mümin,iyi bir ümmet olursun inşallah..,Allah sevgisi,Peygamberimizin sevgisi yüreğinin en derininde olsun,Kuran ışığın olsun,helallere sarılıp haramlardan kaçınan ,doğruluktan şaşmayan,merhametli,şefkatli,kamil bir insan olursun inşallah....Dilerim hayat dikenlerini saan hiç göstermesin,hep iyilerle karşılaşırsın ,iyiliklerle yaşarsın inşallah...dilerim bize hep yakın olursun şimdiki gibi...
   Annem,biriciğim,annesinin gözbebeği,iyi ki doğdun oğlumm.iyi ki bizimlesin,hayatımın gülen yüzü,gönlümün sızısı,sevgimizin çiçeği,evimizin neşesi oğlummm...birlikte büyümek,birlikte öğrenmek,sağlıkla,huzurla,hep birarada ,sevgiyle,nice uzun yıllar geçirebilmek dileğiyle........bugüne kadar senin için harcadığımız tüm emekler,uykusuz geceler,yorgunluklar,tüm haklarımız helal olsun sana anneciğim...sütüm emeğim(bizde böyle derler oğlum) sonuna kadar helal olsun ...inşallah sen de bize haklarını helal edersin bitanem...SENİ ÇOK SEVİYORUZ....

2 yorum:

  1. vay asaf efendi vayyy daha dün gibi aklımda annen seni öğrendiğinde yanında ben vardım:))hep ağlıyordu hem çok mutluydu hey gidi heyyy....
    dünyaya geleceğin anı beklemek bende vardım sen bilmesin büyüyünce anlatırız artık ve doğduğunda ağlarken annnenin sesini duyupda susmanda dün gibi aklımda zaman ne çabuk geçiyor çirkin bişeydin şimdi koca adam olma yolundasın...
    rabbim hayırlı uzun ömürler versin hayırlı ahlaklı dinini bilen bi evlat olursun inşallah....
    seni seviyorum...

    YanıtlaSil
  2. ben de seni seviyorum gülşah teyze..incinur kardeşimi de seviyorum...
    Ne garip bi gündü değil mi gülşah,21 nisan 2007, dün gibi aklımda benim de...Asaf'ı öğendim ama beyin tomografisi yüzünden zırıl zırıldım :) sen de kıkır kıkır gülüyordun ,anne olcan kız anne olcan ne güzel deyip duruyordun...o gün yanıma gelişin tam bi tevafuktu :) sonra doğumdan sonra odaya geldiğimde köşede seni görünce ne şaşırmıştım çünkü sen işe gireli daha 3-4 gün olmuştu,nasıl izin aldın deli demiştim :) canım dostum,daha çooook güzel anılarımız olur inşallah...

    YanıtlaSil