4 Aralık 2010 Cumartesi

siil operasyonu

Dün doktora gittik elimdeki siil için..annem dedi ki doktor amca bunu dızzt dızzt yapcak kurutacak,siilin kaybolacak,hiç acımayacak...ama nafile doktorun elime spreyi sıkmasıyla ağlamam bir oldu...canımı yakmasa ağlar mıyım hiç??? çok canım yandı,elim acıdı,ağladım,doktor amcaya kızdım,onu sevmiyorum bidaha da ona gelmiycem dedim...şimdi daha iyiyim bakalım haftaya tekrar gidecekmişiz,ikna oldum bakalım neler olacak...
      bi de dün hatice teyze bana ceviz göndermiş.. rüya ablam da yine hediye almış,oyuncak sepeti...ikinize de teekkür ederim :):)
 oğlumun dün elindeki siil için gittik doktora.yeni bi sprey çıkmış,onu siilin üzerine sıkıyor bir de merhem sürüyor,sonra kendiliğinden kuruyup düşecekmiş haftaya tekrar gideceğiz bakalım inşallah sorun çıkmaz...çok ağladı yalnız,Asaf kolayına ağlamaz,canı yanmasaydı o kadar yaygara yapmazdı..bebekken aşılarında bile iğneyi yerken azıcık ağlar sonra susardı,canı kayım der annem,öyle işte...neyse dün ben öğlen işe geldim onu bırakıp,çocuğum akşama kadar sıkmış elini hiç açmamış,hiç kullanmamış.ablalarıyla merve ablasına gitmişler akşam,orda ne oyunlar yapmışlar oğlum hep tek elle katılmış :) aldım eve geldim,doktora kızgın hala,ama anne canımı yaktı diyor..haa bir de; senin elinde bıçak kesiği vardı,sana da bu spreyden yapsaydı doktor diyor :) sonra akşam bi boş anını bulup elini açıverdim ve dedim aaa bak oğlum siilin kuruyor,bak iyileşiyor...o da baktı rengi falan değişmiş evet anne iyileşiyor dedi...sonra diyor ki, az evvel o doktora kızmıştım ama onu dövmek istemiştim ama artık dövmiycem anne,canımı yakmıştı ama şimdi acımıyo,iyileşsin diye yaptı o doktor kötü değil ki hem biraz kötüydü ama elimi acıtmıştı ama şimdi acımıyo artık ona kızmıyorum ...haftaya gitcez bakcak sadece aaa iyileşmiş diycek ben de sevincem... böyle uzun cümleler kurdu :)
sonra neşesi de yerine geldi,yatağın üstünde oynadık,babasını çağırmamı istiyor,napacaksın oğlum babanı diyorum,sevmek istedim de onu sevcem biraz buraya gelsin o da diyor...

bir de dün simit almışlar,bizimki paylaşmak istemiyor anlaşılan,anneannesine diyormuş ki; anneanne bu simit biraz kuru zor yeniyor,sen bunu yiyemezsin ben sana yarın kolay yenen simit alırım tamam mı yumuşak simit alırım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder