2 Aralık 2010 Perşembe

Yüya'nın süprizi :)

Bu aralar pek süpriz meraklısı oldum,anneme babama hemen hemen her akşam ,bana süprizin mii vaaarrr???  diye sorar oldum..dün annem dedi ki,oğlum sana Rüya ablanın bi sürprizi var bakalım beğenecek misin dedi...yüya ablam bana marketten renkli ve şekilli makarna almış,yesin de büyüsün demiş :) teekkür ederim yüya abla...makarnayı yedim, çok da beyendim :) ördekleri kapalım,tavşanı kapalım derken baya yemişim...işte resimler...


bir de akşam,babam anneme seslenmiş mutfağa giderken ,yavrum şu bilgisayara da bi tıklar mısın diye ...ben de salonda arabamla oynuyordum, hemen yerimden fırladım,babamın kucağına gidip onu öptüm ve tıklarım tabii dedim :) bana söylediğini sandım..babam da canım benim hiç çaktırmadı,annesiii ışığı yakar mısın oğlum bilgisayarı açacak dedi  :):)  annem ışığı yaktı,ben de bilgisaara tıkladım :):) böyle işte...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder