17 Ocak 2011 Pazartesi


babam, resmini çek oğlumun saçlarını kestirmeden dedi ,annem dün beni kufalöre götürecekti yine gidemedik ya neyse,annem resim çekmeye çalışırken de şımardım kıkırdadım :)

lego yapıyordum hiç istfimi bozmadım ..:)

resmi çekince bakıııymmm dedim, ama anne ayaklarım çıkmamış deyince annem özel olrak ayaklarımın resmini çekti :))
babamla legolardan çok güzel kamyonlar yapıyoruz,kobacan kamyonlar...annemle de yapıyoruz ama o güzel yapamıyor..ama o üzülmesin diye ben onun yaptıklarını da beyeniyorum :))) hiç kıyamıyorum...









pazar günü az güneş gördü parka çıkardı annem beni ama hava çok soğuktu...atkımı sar anne ağzım burnum üşümesin dedim...biraz oynadım parkta,döndöne bindim ama çok soğuktu ellerim üşüdü demirden tutunca,ellerimi hırkama sardım sonra...annem beni döndönde uçurdu :) hızlı çevirince uçuyor gibi oluyor ... bu aralar insanlar uçar mıııı diye sorup duruyorum..annemle babam sürekli insanlar uçamaz oğlum deseler de ben koltuğun tepesine çıkıp aşağı uçuyorum :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder