24 Ocak 2011 Pazartesi

güzel bir haftasonu...

bu cumartesi annem izinliydi,işe gitmedi ..benim için izin almış...hareketli bi haftasonu geçirdik...cumartesi sabah annem markete giderken arkasından ağladım biraz,o da ağlamazsam beni oyuncakçıya götüreceğine söz verdi ve kahvaltıdan sonra gittik ben uslu bi çocuk oldum...kobacan bi kamyonla kepçe aldık..çok beğendim,anneme teşekkür ettim.öğlen ben uyurken soner amca aramış bize geleceklermiş...bi de sütkardeşim emirler ...annem ben uyurken işleri halletmiş...uyanınca da beni giydirdi...hakkı dedemler semoşa gittiler,tamam siz gidebilirsiniz,annemle babam vaar dedim :) babamla hakkı dedemleri bırakıp geldik..sonra misafirlerimiz geldi..emirle çok güzel anlaştık,kavga etmeden oynadık...soner amcanın kızı zeynep de vardı ama onu pek aramıza almadık,onunla oynamak istemedim o daha küçük hem de kız diye...emirle oynarken akvaryumun suyuna elimizi soktuk,emir suyu saçına başına sürünce annemler onu banyo ettirdi,ben de saçlarını kuruttum...annem emir nasıl ağır bak büyümüş çok güzel yemeklerini yiyormuş deyince, ama o daha bebek ,onun bezi var dedim...nitekim güzelce oynadık eğlendik.apo amca, süt çekiyor mu ne dedi :)))

pazar günü de annemin işyerinden arkadaşı güler teyzelere gittik...gidip gelirken yolda uyudum hep...orda da ilayda abla ve yusuf abiyle oynadım..ilayda abla bana hikaye okudu,yusuf abinin kobacan kamyonu ,treni vardı,onlarla oynadım..bi de ışıklı müzikli uçağı vardı en çok onunla oynadım..buna benzer benim de uçağım varmış ibo dedem daha ben doğmadan almış ama ben küçükken annem elime verdiği için biraz bozmuşum galiba..ama annem hala saklıyormuş benim ilk oyuncağım olduğu için...rüya ablam da bizimle oynadı biraz,peter pan masalını okudu...senem ablanın yaptığı pastadan ve börekten yedim biraz,mutlu oldular :)) eve dönerken de babam bizi durakta beklemiş ben uyuyordum,eve gelince uyandım,annem oğlum babanın kucağında geldin,baban bizi bekledi durakta, farkettin mi deyince, hıhı ,babam ben güzelce oğlumu bekleyim demiş demi anne dedim :))
akşam da annemle apdi dedemlere gittik,yukkiye hala gelmişti onun için...bol oyunlu,gezmeli,neşeli iki gün geçirdim yani...















    işte ilayda abla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder