26 Ocak 2011 Çarşamba

iyi ki doğdun canım babammmm!!!

seni çok seviyorumm babammmm ,canım babam!!...en çok babamı seviyorum,annemi de seviyorum,babamı da ama en çok babamı seviyorum...hoca dedemi de hakkı dedemi babaannemi, emineanneannemi de çok seviyorum ama en çok da babamla annemi seviyorum ...(akşam kurduğu uzun ve karmaşık cümle)

canım babam sen olmasan bu kadar mutlu bi çocuk olabilir miydim.....


sen olmasan bu kadar güçlü olabilir miydim....

sen olmasan ben kobacan kuleleri, kamyonları,bana özel kaleleri yapamazdım ki....

iyi ki varsın canım babacım...iyi ki babamsın!!!



Dün babamın doğum günüydü..sabah annem dedi ki oğlum babanı öp,kutla bugün onun doğum günü...benimse ilk sorum, pasta yemiycez mi??? oldu :)) sonra iyi ki doğdun dedim,öptüm babamı..pastayı akşam yiycez dedi annem..hoca dedem de babama pasta almışş,annem de..akşam emine anneannemle pastayı alıp evimize geldik,babam gelmişti yemek yiyordu,iyi ki doğdun diyerek merdivenleri çıktım,bak sana pasta aldık baba diye pastayı eline verdim :) sonra , hediye yok mu anne hediye vermiycez mi?? deyince annem hediyelerimizi getirdi..ben merakla babama bırakmadım paketleri açma işini :) pastanın mumlarını da birlikte üfledik...çok mutlu oldum ben,çünkü babamı çok seviyorum...doğumgünlerini de çok seviyorum :) babam da mutlu oldu,bize teşekkür etti...sen de iyi ki doğdun oğlum dedi bana...ama benim doğungünüm değil kiiiii dedim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder