18 Ocak 2011 Salı

kufalör

     akşam babam işten erken gelip beni kufalöre götürdü...annem dün götürememeişti ya...saçlarım gözüme giriyordu sinirleniyordum,kestirmek istedim...dedem evde ben keseyim mi oğlum deyince de, yaa hayıır babam beni kufalöre götürcek diyordum...kuaförde babam yine benimle gurur duyduğunu söyledi...çok akıllı bi çocuk oldum,hiç kıpırdamadım...kuaför amca sakallarını da keselim mi deyince de, ben baba mıyım daa?? benim sakallarım sarı ama daha siyak değil ki kesilmez ki dedim...güldüler bana...saçlarımı kuruttu sonra amca,parfüm de sıktı bana...babam, çok yakışıklısın oğlum diyor. tamaaammm diyorum :) çok da mütevaziyim anlayacağınız :)) eve gelince de , hakkı dede ben traş oldum öpsene beniii,babannee sen de öpsene baksana traş oldum ben...diyerek kendimi öptürdüm...annem de çok beğendi saçlarımı gelince,o da öptü öptü bunaltana kadar öptü beni :))
     sonra yatarken annem de dedi ki, oğlum  seninle gurur duyuyorum.. gurur duymak ne demek anne?? diye sordum...biraz anlattı bana baya güzel bişeymiş onu anladım,sonra da hemen uykuya daldım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder