3 Ocak 2011 Pazartesi

yeni yıl

-anne bugün yılbaşıymış,yılbaşı ne demek anneee??
-1 yaş daha büyüyoruz demek oğlum.... :)

 yeni bir yıla girdik...hayırlı olsun inşallah...yılbaşı akşamı evimizdeydik önce,ben daha yılbaşının yeni yılın ne demek olduğunu bilmiyorum zaten.,sonra muhterem dayımlara gittik...murat dayımlar,adem dayımlar,merve ablam da ordaydı...31 aralık murat dayımın,1 ocak da muhterem dayımın doğum günü olduğu için yılbaşı doğumgünü demek oluyormuş bizimkiler için :) pasta yediler,çay içtiler,ben bunları sadece seyrettim :) sonra tombala oynadık ,aslında onlar oynadı ben sadece elimde bi deste kart tuttum,annemin kucağında oturdum :)zaten de hastaydım,ateşim vardı..anne gözlerim  batıyor demeye başlayınca eve gittik ve uyudum hemen ...
annem bana oyun hamuru aldı,onunla bişeyler yapmaya çalışıyorum,arabalı kapakları var onlarla baskı yapıyorum,top yapıyorum,kedi yapıyorum :) .... bu ara kalemlerle,oyun hamurlarımla daha çok zaman harcıyorum,oyuncaklarımla pek oynamıyorum...bir de annemle babamın tepesinden inmiyorum...çok enerjim varmış :)) artık okula gitmek istiyorummmm ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder