9 Şubat 2011 Çarşamba

aklımda kalanlar...

geçen akşam tuvaleti gelmiş,koşarak geldi,herzamanki gibi; annee olamaz çişim geldi,hemen yapmam lazım dedi :) neyse tuvalete oturdu,diyor ki anne pipiden çiş yapıyoruz,popodan da kaka demii...evet oğlum..anne keşke benim iki tane pipim olsaydı demii daha güzel olurduuuu demezmi :) gülmekten yıkıldım,napacaksın oğlum iki tane pipiyi dedim,ondan da çiş yapardım diyor...çok güldürdü bizi..

sabah işe gitme diye mızırdanıyor yine,konuşuyoruz üçümüz,laf döndü dolandı,babası dedi ki,oğlum ben sana başka bi anne alayım mı,işe gitmeyen,senle oynayan,seni parka götüren,her istediğini yapan bi anne olur,ister misin?? yavrum,diyor ki , olmaz ama babaa,annem de işe gidiyo ama beni anneanneme bırakıyoo(hani annesi onu bıakıyor ama güzel bi yere der gibi),hem annem daha güzel,başka anne güzel olmaz kii...


babası harf öğretti bikaç tane,her akşam tekrar etmek istiyor...asafın A'sı,babanın B'si, eminenin E'si...derken pek de keyif alıyor...hatırlıyor da çoğunu.geçen akşam babası çok yorgun,asaf harfleri tekrar edelim diye tutturdu.ben de oğlum gel birlikte yapalım,ben öğreteyim sana dedim..sen öğretemezsin ki ama sen bilmiyosun ki dedi.biliyorum oğlum dedim,bu sefer de,ama babam daha güzel öğretiyo,hem babam senden daha büyüüüük,sen de biliyosun da anne tamam ama babam daha çok biliyo,o senden büyük yaaa...babam öğretsiiinnn,yütfen baba yütfeennn .. babası artık kıyamadı,kalktı tekrar ediyorlar harfleri...C ya da D yi sorduğunda,bu çok zor bi harf baba diyor...A ve E yi unutmuyor..Fyi sorunca da, Fatmanın nesiydi babaa dedi çok güldük :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder